НАДМІРНА ВАГА ТА ОЖИРІННЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ У СЛОВАЧЧИНІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2077-6594.1.2020.197495Ключові слова:
інноваційні технології, освіта, охорона здоров’яАнотація
Мета – поширити досвід використання інноваційних методів освіти в до- і післядипломній підготовці керівників охорони здоров’я (директорів, заступників директорів, медичних директорів) на факультеті післядипломної освіти та під час навчання лікарів-інтернів різних спеціальностей.
Матеріали та методи. Матеріалами стали: результати тренінгу «Техніка номінальної групи», засвоєного під час стажування в Літньому інституті UAB (м. Бірмінгем, штат Алабама, США), а також використання методики «Проблемно-орієнтовного навчання» (ПОН), опанованої в рамках проекту «BIHSENA» – «Поєднання Інновацій, Здоров’я і Суспільств: освітній розвиток потенціалу в сусідніх районах Східної Європи», очолюваного Маастрихтським університетом.
Результати засвідчили ефективність і доцільність використання в до- і післядипломній освіті методики «Техніки номінальної групи» і ПОН при визначенні і обговоренні актуальних проблем, трансформації системи охорони здоров’я в умовах впровадження БПР (безперервного професійного розвитку). Ці методики розвивають навички вільного, демократичного висловлювання власної думки і аргументів з різних аспектів управління медичною галуззю, будувати комунікації для роботи в команді.
Посилання
Білинська М. М., Радиш Я. Ф., редактори. Державна політика у сфері охорони здоров’я: кол. моногр.: ч. 1. К.: НАДУ; 2013. 396 с.
Корнійчук ОП, Нова система охорони здоров’я України та перспективи кадрової політики. Кубійда ВС, Князевич ВМ, Васюк НО, редактори. Матеріали щоріч. Всеукр. наук.-практ. конф. за між нар. участю. Кадрова політика у сфері охорони здоров’я в умовах загроз національній безпеці України; 2017 бер. 23; Київ. К.: ТОВ «ДСК-Центр»; 2017, с. 67-70.
Черешнюк ГС. Організаційні основи загальної практики – сімейної медицини. Донецьк: Заславський О. Ю.; 2014. 143 с.
Черешнюк ГС. Проблемні питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини в період реформування в пілотному регіоні. Сучаснi медичнi технології. 2013; 2(18): 125-128.
Комарницька НТ, Ігнащук ОВ, Малачкова НВ, Запровадження інтерактивних методів навчання на циклах тематичного вдосконалення керівників охорони здоров’я. Тези доповідей навчально-методичної конференції. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах; 2018, с. 76-78.