ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФІЗИЧНОГО ТЕРАПЕВТА ТА ЙОГО АСИСТЕНТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Анотація
В Україні в галузі охорони здоров`я все більше стверджується реабілітаційний напрям, головним завданням якого є етапне та комплексне відновлення здоров’я. Значна роль у цьому процесі належить фізичній реабілітації, яка направлена на максимальне відновлення функціональних можливостей організму людини, зокрема усунення рухових дисфункцій, після перенесених травм чи захворювань, прискорення відновлення функцій органів і систем, тренування і загартовування організму, повернення до працездатності, зменшення ймовірності інвалідності [3, 4]. Основними реалізаторами послуг з фізичної реабілітації визначені лікар з фізичної та реабілітаційної медицини, фізичний терапевт, асистент фізичного терапевта.
Посилання
Бісмак О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 4. - С. 1-12.
Крупа В. В. Визначення сутності та змісту формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації / В. В. Крупа // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 176–187.
Яхно П.К. Зміст професійної освіти фахівця з фізичної реабілітації / П.К. Яхно. – Київ: Наукова думка, 2014. – 193 с.
Гук С. В. Професійні функції фахівця з фізичної реабілітації / С. В. Гук // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 66-70.
WCPT – World Confederation for Physical Therapy. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.wcpt.org/sites/wcpt.org/ files/files/WCPT_Description_of_Physical_Therapy-Sep07-Rev_2. pdf
Волошко Л.Б. Модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Л.Б. Волошко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Ср. «Педагогіка і психологія». – 36. Статей. – Вип. 8. – Ч. 1. – Ялта : РВВКГУ, 2005. – С. 85-91.
Прихода І.В. Організаційно-методологічні підходи до професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації в Україні / І.В. Прихода // Проблеми сучасної педагогічної освіти. – 2007. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 60-66.
Волошко Л.Б. Модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Л.Б. Волошко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Ср. «Педагогіка і психологія». – 36. Статей. – Вип. 8. – Ч. 1. – Ялта : РВВКГУ, 2005. – С. 85-91.
Яхно П.К. Зміст професійної освіти фахівця з фізичної реабілітації / П.К. Яхно. – Київ: Наукова думка, 2014. – 193 с.