НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ
Анотація
B освітній галузі наявний запит на формування системи професійно-прикладної фізичної підготовки фахівців реабілітаційного профілю. З одного боку, достатній рівень фізичної підготовленості сприятиме загальній оптимізації життєдіяльності студентів і створення передумов для якісного засвоювання знань, з іншого, є фундаментом для опанування специфічними реабілітаційними навичками і вміннями майбутнього конкурентного фахівця галузі «Охорона здоров’я».
Посилання
Артем’єв В.О. Сучасні методи побудови контролю рівня фізичного розвитку і фізичної підготовленості студентів / В.О. Артем’єв, В.В. Колісниченко // XVІІ Міжнародна науково-практична конференція «Фізична культура, спорт та здоров’я». – Харків. – 2017. – С. 9-11.
Логуш Л.Г. Міжнародні стандарти медичної освіти / Л.Г. Логуш // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2014. – Вип. 2. – С. 100-103.
Свістельник І. Систематизація інформації з фізичної реабілітації у ВНЗ фізкультурного профілю / І. Свістельник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2012. – №4. – С. 106-108.