МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
Анотація
Мета статті: проаналізувати модель професійної діяльності науково-педагогічних працівників в контексті підготовки фахівців фізичної культури і спорту.
Матеріал і методи дослідження: аналіз літературних джерел.
Результати дослідження та їх обговорення. Створення умов оптимізації педагогічної діяльності викладача фізичної підготовки ми пов’язуємо з розробкою й реалізацією структурної моделі діяльності викладача. Принципи здійснення цієї моделі опираються на індивідуальні особливості викладачів й організаційно-педагогічні умови освітнього процесу. Іншими словами, реалізація структурної моделі діяльності викладача фізичної підготовки є основною, але не єдиною умовою оптимізації педагогічної діяльності через те, що до складу кожного компонента моделі входять власні умови оптимізації, а також умови й фактори реалізації діяльності, що забезпечують її максимальну оптимізацію.
Посилання
Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: [монографія] / Валерій Юхимович Биков. – К.: Атака, 2008. – 684 с.
Маріонда І.І. Структура моделі діяльності викладача фізичної підготовки. / Маріонда І.І., Сивохоп Е.М. // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б.Хмельницького. Серія: Педагогічні та психологічні науки. – 2011. – № 61. – С. 69–73.
Маріонда І.І. Формування професійно-особистісних компетентностей фахівця фізичної культури у процесі занять фізичною підготовкою і спортом: [монографія] / І.І. Маріонда, Е.И. Сивохоп, В.А. Товт. - Ужгород: Вид-во ПП «АУТДОР-ШАРК», 2016. – 212 с.
Однолеток Т.В. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури як педагогічна проблема / Однолеток Т.В., Лянной М.О. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2009. – № 9. – С. 107-109.
Переверзин И. Н. Прогнозирование и планирование физической культуры : учеб. пособ. / И. Н. Переверзин. – М. : Физкультура и спорт, 1972. – 88 с.