ЗДОРОВ’ЯЗМІЦНЮВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ І ЧИННИК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
Анотація
Педагогічна і діяльнісна складова у системі підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у значній мірі сприяють підвищенню їх здоров’язберігаючої компетентності упродовж періоду навчання у виші, завдяки чому формується відповідальне, усвідомлене ставлення до власного здоров’я та мотивація до дотримання ЗСЖ, які стають основою творчого оздоровчого мислення та передумовою до застосування здоров’язміцнювальних технологій у професійній діяльності.
Посилання
Мелега К.П. Сучасні технології здоров’язбереження: навч. посібник / К. П. Мелега. - Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2018. - 200 с.
Міхеєнко О.І. Підготовка майбутніх фахівців зі здоров’я людини до застосування здоров’язміцнювальних технологій: теоретико-методичні аспекти: монографія / О. І. Міхеєнко. - Суми : Університетська книга, 2015. - 316 с.
Настанова з мінімальних очікуваних компетенцій початкового рівня освітньої підготовки фізичного терапевта у Європейському регіоні Світової Конфедерації фізичної терапії / Українська асоціація фізичної терапії [Електронний ресурс] // Режим доступу: https://physrehab.org.ua/uk/resource/education/education-policy/minimum-competencies.