ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Анотація
При формуванні соціальної компетентності у підлітків з інтелектуальними порушеннями означені загальні умови потребують конкретизації. Подальші наші наукові дослідження будуть спрямовані на визначення складових соціальної компетентності, а також з’ясування конкретних методів її формування у підлітків з інтелектуальними порушеннями.
Посилання
Бистрова Ю.О. Забезпечення наступності в процесі професійно-трудової соціалізації осіб з вадами інтелектуального розвитку: монографія / Ю.О. Бистрова. – Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – 332 с.
Вопросы психологии личности школьника / под редакцией Л. И. Божович и Л. В. Благонадежиной. – М.: Издательство академии педагогических наук РСФСР, 1961.
Канішевська Л. В. Формування життєвої компетентності вихованців у закладах інтернатного типу: наук.- метод. посіб. / Л. В. Канішевська. – К.: Пед. думка, 2007. – 172 с.
Славіна Н. С. Психологічне дослідження підлітків з девіантною поведінкою / Н. С. Славіна, Л. П. Мельник // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2013. – Вип. 35. – С. 58-61. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_15.
Утьосов Я. А. Змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : збірник наукових праць: вип. 11. / [за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова]. – Кам’янець-Подільський, ПП «Медобори – 2006», 2018. – С. 53-59.