СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Анотація
У процесі розв’язання ситуативних завдань студенти осмислюють педагогічну проблему, обирають оптимальний шлях її вирішення, вчаться прогнозувати зворотню реакцію, можливі наслідки. Окрім цього, у майбутніх фахівців підвищується професійний інтерес, закріплюються навички педагогічного аналізу, формується креативність, ціннісні складові, необхідні для роботи в реальних умовах.
Отже, якісна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури до професійної діяльності неможлива без усвідомлення студентами педагогічних основ. Компетентнісний підхід забезпечує набуття не тільки професійно орієнтованих знань, умінь, навичок і відповідних якостей особистості, а й усебічний, гармонійний розвиток випускника, здатного до самоаналізу та самовдосконалення.
Посилання
Безверхня Г. В. Педагогіка фізичного виховання. / Г. В. Безверхня. – Умань, 2013. – 72 с.
Безкопильний О. О. Про формування готовності учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності як пріоритетний напрям вищої фізкультурної освіти / О. О. Безкопильний, Л. П. Сущенко // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. – 2016. – Вип. 2 (71). – С. 27–29.
Закон України «Про освіту»: [Електронний варіант] Режим доступу: https://zakon5.rada.gov.ua›laws›show› 2145-19.
Ковальчук Г. П., Присакар В. В. Педагогіка фізичної культури: Навчальний посібник / Г. П. Ковальчук, В. В. Присакар. – Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2012. – 424 с.
Мазурчук О. Мотивація молоді до ведення здорового способу життя через використання сучасних і нетрадиційних підходів до проведення занять фізичного виховання / О. Мазурчук, В. Ребрина // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / укл. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 4 (20). – С. 302–305.
Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. ‒ К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. ‒ 206 с.