ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДОПОМОГА СІМ’ЯМ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Автор(и)

  • Я.Є. Білень
  • О.П. Романів
  • Б.Я. Надь

Анотація

Мета роботи: провести аналіз основних труднощів сімей, в яких виховуються діти з інвалідністю, особливості їх функціонування на психологічному, соціальному та педагогічному рівнях.
Матеріали та методи. Для вивчення та аналізу даного питання використано наукові статті з психології та педагогіки, медичну літературу. Результати. Достовірних даних про те, скільки дітей страждають від інвалідності у світі, яка форма інвалідності у цих дітей і як ця інвалідність відображається на їхньому житті, мало. Внаслідок цього уряди більшості країн не мають надійних орієнтирів при виділенні коштів на забезпечення підтримки і допомоги дітям-інвалідам та їхнім сім’ям. Близько третини країн світу досі не ратифікували Конвенцію про права інвалідів. 
Висновки. Наше суспільство не повинно в чомусь обмежувати дітей-інвалідів, відокремлювати їх від суспільства, сприймати їх як людей, які потребують особливої опіки в ізольованих умовах. Ми маємо сприймати їх як рівних людей, тих,які можуть жити поміж нами, мати можливість проявляти себе, не боятись якогось осуду і бути потрібними суспільству. З нашого боку правильним буде а давати їм підтримку, якої вони так потребують.

Посилання

https://www.unicef.org/ukraine/ukr/media_24178.html

https://pidruchniki.com/81726/pedagogika/sotsialno-pedagogichna_diyalnist_sotsialnogo_pedagoga_roboti_ rodinoyu_meta_zavdannya_sotsialnih_sluzhb_molodi

Соціально-педагогічна робота з батьками, що виховують дітей з особливими потребами: навчально-методичний посібник / Сост. Н.В. Заверико, Т.Г. Соловйова. – Запоріжжя: ПП "Тандем", 2008. – 53 с.

Дисертація «Соціально-педагогічні засади роботи з батьками дітей з особливими потребами» / Т.Г.Соловйова. – Київ, 2009

Карвасарская И. Б. Психологическая помощь аутичной семье // Психосоциальные проблемы психотерапии, коррекционной педагогики, спец. психологии: Мат-лы III съезда РПА и науч.-практ. конф. Курск, 20-23 октября 2003 г. – Курск: Изд-во Курск. гос. ун-та, 2003. – 271 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-08