ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ АВІАЦІЙНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НЕОБХІДНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТАМИ ЛЬОТНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Світлана Денісова Харківський національний університет повітряних сил імені Івана Кожедуба https://orcid.org/0000-0002-5080-0116

DOI:

https://doi.org/10.32782/ped-uzhnu/2024-7-10

Ключові слова:

викладання; дистанційне навчання; вища освіта; методика; авіаційна англійська мова

Анотація

Об’єктом дослідження є процес оволодіння студентами авіаційною англійською мовою з використанням засобів дистанційного навчання та з урахуванням результатів аналізу лінгвістичних та методичних засад,існуючих нормативних документів, сучасних стандартів та вимог до рекомендованих методів та шляхів підвищення рівня володіння авіаційною англійською мовою. Мета дослідження – підвищити ефективність викладання авіаційної англійської мови засобами дистанційної та онлайн-освіти. Методи дослідження – аналіз методологічних засад та обґрунтування рекомендацій щодо підвищення ефективності викладання авіаційної англійської мови засобами дистанційної та онлайн-освіти. Сучасні умови навчання ставлять виклики перед усіма учасниками освітнього процесу: дослідниками,викладачами та студентами. Під впливом стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій все більше досліджень та експериментів присвячується проблемам та перевагам дистанційного навчання. Система дистанційного навчання знаходиться в центрі уваги сучасних тенденцій. Зміна форми навчання стала викликом для науково-педагогічних працівників та студентів вищих навчальних закладів, адже раніше дистанційне навчання було присутнє в освітніх програмах лише як частина навчальної програми дисципліни. Натомість зараз воно стало основоположним способом підтримки рівня знань та підвищення кваліфікації. Дистанційне навчання сьогодні набуває значної популярності завдяки спрощеному доступу до навчальних матеріалів, економії часу та прозорості навчального процесу. Існує багато переваг як очного, так і дистанційного навчання, але безсумнівним є те, що дистанційна освіта є визнаною, а її важливість та попит на неї зростає у всьому світі. У статті пропонується аналіз, розробка, обґрунтування та подальше впровадження науково-методичних рекомендацій щодо використання дистанційної освіти для викладання авіаційної англійської мови в університеті.

Посилання

Driscoll, M. (2002, March). Blended Learning: Let’s Go beyond the Hype. Learning and Training Innovations Newsline. Retrieved Oct 5, 2005 from Wigfield, A., Tonks, S., and Klauda, S. L. (2016). “Expectancy-value theory,” in Handbook of Motivation in School, 2nd Edn. eds K. R. Wentzel and D. B. Mielecpesnm (New York, NY: Routledge), P. 55–74.

Flipping the Aviation English class for distant learning: experience from the field. Oksana Pershukova, Olga Matviyenko, Oksana Vasiukovych, and Nina Nikolska. SHS Web of Conferences 104. 7 р.

Graham, C.R. et al. (2003). Benefits and Challenges of Blended Learning Environments.

Manual on the implementation of ICAO language proficiency requirements (Doc 9835), II edition – International Civil Aviation Organization. 2010.

Tetiana Fursenko, Bohdana Bystrova, Jurii Druz. Integrating quizlet into aviation english course1. Published by Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. P. 118–128.

Guidelines for Aviation English Language Program: ІСАО Cir 323-An / 185. ICAO, 2009. 63 p.

Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад: Зб. наук. праць матеріалів III Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 квітня 2017 р., м. Київ, Національний авіаційний університет / під ред. Н. П. Муранова. К.: НАУ, 2018. С. 222–226.

Вступ до відкритого та дистанційного навчання [Електронний ресурс] Retrieved from http://www.osvita.org.ua/distance/intro].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-26

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4 ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА НАВЧАННЯ