WAYS OF FORMATION AND EXTENDING OF CLINICAL AND ANALYTICAL THOUGHT OF STUDENTS-DENTISTS UNDER THE ACTIVITIES OF STUDENT SCIENTIFIC SOCIETY
Ключові слова:
дискусія, аналітичне мислення, формування, свідомість, студентське наукове товариствоАнотація
На нашу думку, поєднане використання та апробація різних методик проведення планових засідань студентського наукового товариства у вигляді дискусії, а саме її різновиду круглого стола,дає можливість формування, поглиблення клінічного та аналітичного мислення, а також створює передумови для покращення за рахунок спілкування та обговорення винесеного на розгляд матеріалу. Вищенаведені факти сприяють модернізації культури індивідуальної пізнавальної діяльності, розвивають творчий потенціал, розкривають можливості і спонукають до активної самостійної праці з подальшим екстраполюванням отриманих практичних навичок у майбутню стоматологічну практику. Слід відзначити, що на етапі підведення підсумків всієї дискусії відповідальний за роботу студентського наукового товариства має можливість використовувати методи організації оціночної діяльності, отримання зворотного зв’язку (опитувальник, анкета, таблиці з критеріями оцінювання дискусії і обов’язковим є висловлення пропозицій зі сторони кожного гуртківця). На етапі висловлення подяки за участь у дискусії ведучий вербально і невербально висловлює свою подяку учасникам за участь в обговоренні питань і вважаємо за необхідне з мето підвищення мотивації акцентувати увагу на особистих якостях кожного із учасників та його ролі в команді.
Посилання
Гуревич Р.С. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі і наукових дослідженнях // Р.С. Гуревич, М.Ю. Кадемія. – К. : Освіта України, 2007. – 396 с.
Дичковська І.М. Інноваційні педагогічні технології / Дичковська І.М. – К., 2004. – 172 с.
Морзе Н.В. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н.В. Морзе, О.Г. Глазунова // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – № 2 (6). – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em6/emg.html.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Електронний ресурс] – Київ: 2012. – Режим доступу : http://www.nmu.edu.ua/legis2.php.
Alfred M. Strangers in the mirror: immigrant students in the higher education classroom / M. Alfred, R. Swaminathan // Adult Learning. – 2001. – Vol. 12, № 4. – P. 1-13.
Althach P. The internalization of higher education: motivations and realities / P. Althach, J. Knight // Journal of Studies in International Education. – 2007. – Vol. 11, № 3/4. – P. 290-305.
Benevento M. Role of mass spectrometry-based proteomics in the study of cellular reprogramming and induced pluripotent stem cells / M. Benevento, J. Munoz // Expert Rev. Proteomics.– 2012.– Vol. 9, № 4.– Р. 379-399.
Bezrukova V.S. Mobility of the education system / V.S. Bezrukova. –Yekaterinburg, 1997. – 194 p.
Bligh J. G. Trends in medical education / J.G.Bligh // Eur. J. Dent. – 1998. – Vol.2, N1. – P.2-7.
Discussion in scientific and technical propaganda and active learning. – M.: Medicine. – 1990. – P. 4 – 6.
Gasyuk N.V. The role of a student’s scientific society in forming the scientific component of the personality of future specialists / N.V. Gasyuk // Collection of materials of the regional scientific-practical conference «Ukrainian professional language: history and modern times». ‒ Ternopil, 2014. ‒ P. 1.
Harden R.M. A practical guide for medical teachers / R.M. Harden. – Edinburgh; New York: Elsevier Health Sciences, 2009. – 435 p.
Higher education in the twenty-first century: vision and action / UNESCO World Conference on Higher Education, Oct. 5-9, 1998, Paris : Declaration. – Mode of access : http://www.unesco.org/education/educprog/wche/declaration_eng.htm.
Khominets V.V. Scientific and Methodical aspects of increasing the professional skills of teachers / V.V. Khominets // Education of Zakarpattya. – 2006. – No. 4. – P. 78–88.
Knight J. Internalization remodeled definition, approaches, and rationales / J. Knight // Journal of Studies in International Education. – 2004. – Vol. 8, № 1. – P. 5-31.
Kritz M.M. Globalisation and internationalisation of tertiary education: Final Report submitted to the United Nations Population Division / M.M. Kritz // International Symposium on International Migration and Development, June 28-30, 2006, Turin: Final Report // UN/POP/MIG/SYMP/2006/02/Rev – Mode of access : http://www.un.org/esa/population/ migration/turin/Symposium_Turin_files/ P02_KRITZ_Rev3_Augst21.pdf.
Krizko V.V. Anthology of axiological education paradigm / V.V. Krizko. – K. : Education of Ukraine, 2005. – 440 p.
Lee H.B. Ha H. Mechanisms of epithelial-mesenchymal transition of peritoneal mesothelial cells during peritoneal dialysis / H.B. Lee // J. Korean Med. Sci. – 2007. – Vol. 22, № 6. – Р. 943-945.
Merzlyakova N.S. Professional mobility of university student in the context of multicultural education / N.S. Merzlyakova // Bulletin of the Bashkir University. – 2009. – No. 3 – P. 1007–1010.
Michael H. Ross. Histology: a text and atlas: with correlated cell and molecular biology / Michael H. Ross, Wojciech Pawlina // 6th ed., 2011. – Р. 105-157.
Morita N. Negotiating Participation and Identity in Second Language Academic Communities / N. Morita // TESOL Quarterly. – 2004. – Vol. 38, № 4. – P. 573-603.
Report on trends and development in higher education in Europe 1998-2003 / Meeting of Higher Education Partners, 23-25 June, 2003 : UNESCO – CEPES Report [Electronic resource]. – Mode of access : http://unesdoc.unesco.org/ images/0013/001303/130336e.pdf.
Solomenko L.O. Active teaching methods in the system of personality development / L.O. Solomenko // Chemistry. Biology. – 2001. – No. 25. – P. 112–114.
Stepko M.P. Ukrainian education in the Bologna process: experience, perspectives / M.Р. Stepko // The director of school, myce, gymnasium. – 2006. – No. 6. – P. 107–111.
Swanwick T. Understanding medical education: evidence, theory and practice / T. Swanwick. – Oxford : Wiley-Blackwele and ASME, 2010. – 464 p.
Sutnick A.I. The global value of standards in medical knowledge and competence / A.I. Sutnik. – Changing medical education, 1993. – 27 p.
Teaching differently. Active learning strategy / E.K. Grigalchik, D.I. Gubarevich, I.I. Gubarevich, S.V. Petrusev. – Mn. : «BIP-S», 2003. – 182 p.
Ukrainian Pedagogical Encyclopedia. – K. : 1993. – P. 273–275.
Yeroshenko G.A. Personally-oriented ways of optimizing the education of future specialists / G.А. Yeroshenko, N.V. Gasyuk, O.D. Lisachenko // Materials of the XI International Scientific and Practical Conference devoted to the 200th anniversary of the foundation of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynsky’s» Adaptation Opportunities for Children and Youth». – Odessa, 2016. – P. 38–40.