СПЕЦИФІКА СПІЛКУВАННЯ ПРИ ЛІКУВАННІ ХВОРИХ НА СЕРЦЕВО-СУДИННІ ЗАХВОРЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2077-6594.2.1.2022.258918Ключові слова:
спілкування, освіта, медсестра, пацієнтАнотація
Основні досягнення медицини, зокрема фармакотерапії чи медичних технологій та пристроїв, не покращили стан серцево-судинних захворювань.
Мета: шляхами підвищення якості обслуговування пацієнтів та зменшення кількості пацієнтів із ССЗ є покращення співпраці з точки зору постачальника медичної допомоги – пацієнта – медичної допомоги.
Власний текст: спілкування медичного персоналу з пацієнтом без помилок.
Висновок: ефективне спілкування між пацієнтом та медичним персоналом має великий вплив на задоволеність пацієнтів.
Посилання
Hradec, J., Býma, S. 2007. Ischemická choroba srdeční. Praha : Společnost všeobecného lékařství ČLS JEP, 2007. p. 14. ISBN 80-86998-14-2.
Jarošová, D. 2000. Teorie moderního ošetrovateľství. Praha: ISV, 2000. 132 pp. ISBN 80-85866-55-2.
Krátká, A. 2002. Edukace klientů v praxi sestry. Olomouc: Grada publishing a.s. Multioborová, interdisciplinární a mezinárodní kooperace v ošetřovatelství. 2002. 372 pp. ISBN 80-247-0536-2.
Kohl, P., Alfieri, O., Dunning, J., Elia, S., Kappetein, P., et al. 2011. Guidelines on myocardial revascularization European Heart Journal of Cardiology Lett. 2011; 20(2):126–165.
Konnerth, I., Senftleben, R. 2008. 10 Praxistips fur erfolgreiche gespräche – Tipps 4–6. [online]. Available at: http://www.zeitzuleben.de/artikel/kommunikation/gespraechsfuehrung.2html.
Kristová, J. 2004. Komunikácia cvičenia. Martin: Osveta, 2004. 224 pp. ISBN 80-8063-164-6.
Křivohlavý, J. 2015. Pozitívni psychologie. Praha: Portál 2015. 275 pp. ISBN 978-80-262-0978-2.
Magerčiaková, M. 2008. Edukácia v ošetrovateľstve 1. Ružomberok: Fakulta zdravotníctva v Ružomberku, 2008, 106 pp. ISBN 978-80-8084-221-5.
Zacharová, E., Hermanová, M., Šramková, J. 2007. Zdravotnícka psychologie. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 232 pp. ISBN 978-80-247-2068-5.