РОЛЬ СПАДКОВОСТІ, СЕРЕДОВИЩА Й ДІЯЛЬНОСТІ У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Анотація
У взаємодії з навколишнім світом дитина є активною, діяльною істотою. У діяльності – навчальній, трудовій, побутовій – реалізуються і розвиваються її природні можливості, набуваються нові фізичні і духовні якості, знання і уміння, формується свідомість. Важливою умовою ефективного розвитку особистості у діяльності є її активність. Виявляється у рухах, пізнанні навколишньої дійсності, спілкуванні, впливі на оточення й на саму себе. На кожному віковому етапі розвитку превалює певний вид діяльності: ігрова (дошкільний вік), навчальна (шкільний вік), трудова (дорослі).
Посилання
Бодалев А.А. Психология о личности. - М., 2002
Боссарт А.Б. Парадокси віку або виховання. - К., 2001.
Хьелл Д.; Зиглер Д. Теорія особистості – М.; 1997 р.