METHODOLOGICAL APPROACHES TO IMPROVING THE LEVEL OF PRACTICAL SKILLS AS AN INTEGRAL PART OF THE EDUCATION OF DENTISTS
Keywords:
optimization, clinical thinking, formation specialist, consciousness, studentsAbstract
The aim of the published approach is to test the ways of improving dental education through the introduction of professional skills competitions as an active form, which will optimize the deepening of professional knowledge, the development of creative initiative, and is a kind of control over the level of education.
The publication presents possible ways of acquiring and improving practical skills of students of the Faculty of Dentistry, focusing on the integrated experience of the staff of the departments of the stomatological profile of the Uzhhorod National University and Ternopil State Medical University.
The tried and tested method of conducting competitions of professional skill of students-dentists provides the possibility of forming and deepening of clinical thinking, improving the level of knowledge of practical skills by implementing a person-oriented model of training.
References
Гасюк Н. В. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків в рамках роботи студентського наукового товариства / Н. В. Гасюк, В. В., Черняк // Збірник матеріалів Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Реалізація Закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України». – Тернопіль, 2015. – С. 160.
Впровадження новітніх технологій в навчальний процес – запорука якісної підготовки лікарів-стоматологів в умовах Європейської інтеграції / П. А. Гасюк, Н. В. Гасюк, Д. Д. Кіндій, В. Є. Пудяк // Збірник матеріалів навчально-методичної конференції «Європейський вибір – невід’ємна складова розвитку вищої медичної освіти України». – Полтава, 2013. – С. 31–32.
Дискусія як один із методів стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків в рамках роботи студентського наукового товариства / Т. О. Петрушанко, Н. В. Гасюк, І. Ю. Попович, Т. Д. Бублій. // Світ медицини та біології. – 2013. – № 3 (39). – С. 164–166.
Іваницький І. О. Студентське наукове товариство як фундамент наукового світогляду студента / І. О. Іваницький, Н. В. Гасюк // Світ медицини та біології. – 2011. – № 4. – С. 155–157.
Кашлев С. С. Современные технологии педагогического процесса / С. С. Кашлев. – Мн.: Университетское, 2000. – 95 с.
Кларин М. В. Инновации в мировой педагогике: обучение на основе исследования, игры, дискуссии (анализ зарубежного опыта) / М. В. Кларин. – Рига, 1995. – 205 с.
Краснов Ю. Э. Игра как педагогическая форма / Ю. Э. Краснов // Психология. – 1996. – № 5. – С. 84–103.
Немова Н. В. Управление методической работой в школе / Н. В Немова. – М. : «Сентябрь», 1999. – С. 223–227.
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній // Медична освіта. – 2014. – № 3 (63). – С. 111–115.
Обучаем иначе. Стратегия активного обучения / Е. К. Григальчик, Д. И. Губаревич, И. И. Губаревич, С. В. Петрусёв. – Мн. : «БИП-С», 2003.
Поліпшення якості освіти студентів на кафедрі терапевтичної стоматології шляхом впровадження в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять / Т. О. Петрушанко, Н. В. Гасюк, Е. В. Ніколішина, І. Ю. Попович, І. О. Іваницький // Світ медицини та біології. – 2013. – № 4 (42). – С. 136–138.
Поліпшення якості стоматологічної освіти шляхом упровадження в навчальний процес конкурсів професійної майстерності як активних форма навчання / Іваницький І. О., Іваницька О. С., Гасюк Н. В., Попович І. Ю. // Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах». – Полтава, 2015. – С. 46–47.
Реджис Мак Намара «Почему они не делают того, чему мы их учим?» / Мак Намара Реджис // TRAINING. − 1991. − № 7. – С. 56–59.
Турнер Д. Ролевые игры. Практическое руководство / Д. Турнер. – СПб. : Питер, 2002. – С. 123–136.