ВЗАЄМОДІЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПРОЦЕСІ ВКЛЮЧЕННЯ ЇХ В ІНКЛЮЗИВНУ ОСВІТУ

Authors

  • О.В. Гаяш

Abstract

Для успішної реалізації інклюзивних програм надзвичайно важлива підтримка і розуміння дітей з особливими освітніми потребами, співпраця педагогів і родин таких дітей, яка буде ефективною за реалізації наступних умов: створення сприятливої атмосфери (коли педагогічний колектив позитивно налаштований на партнерські стосунки і міжособистісну взаємодію з дітьми та їхніми родинами); постійне спілкування між родиною дітей і закладом освіти, яке має й інтерактивну, і перцептивну його складові; сприйняття батьків як колег.

References

Мастюкова Е. М. Семейное воспитание детей с отклонениями в развитии: учеб. пособие для студ. высших учеб. заведений; под ред. В. И. Селиверстова / А. Г. Московкина. – М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – 408 с.

Омельченко І. М. Психолого-педагогічна допомога сім’ям дітей з обмеженими можливостями: методичні рекомендації / І. М. Омельченко, О. М. Тиха, Л. О. Федорович. – Полтава: ПДПУ імені В.Г. Короленка, 2009. – 80 с.

Published

2023-05-03

How to Cite

Гаяш, О. (2023). ВЗАЄМОДІЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПРОЦЕСІ ВКЛЮЧЕННЯ ЇХ В ІНКЛЮЗИВНУ ОСВІТУ. Ukraine. Nation’s Health, (2), 159–160. Retrieved from http://journals.uzhnu.uz.ua/index.php/health/article/view/486